poniedziałek, 18 marca 2013

Praca w Fm Group


W Fm Group możemy pracować praktycznie na całym świcie!

Mimo iż firma od niedawna jest na rynku to bardzo prężnie się rozwija i istnieje już w ponad 60 krajach na wszystkich kontynentach  dzięki czemu, naszą grupę możemy budować nie tylko w Polsce czy w Europie, ale na całym świecie!!!




W Fm Group zarabiać może każdy, nie tylko osoby młode czy mające doświadczone w systemie MLM. 



W tym biznesie może pracować każdy kto chce coś zmienić w swoim życiu. Zastanów się przez chwilę nad swoją dotychczasową lub przyszłą pracą, czy jesteś pewien, że właśnie ta praca pozwoli Ci się rozwijać? Robić to co lubisz? Najważniejsze pytanie to co jeśli nagle stracisz zdrowie? 



Co wtedy zrobisz? Cześć z was powie: jest chorobowe czy renta. Ale sami wiecie jak to w naszym kraju wygląda. Sam znam ludzi którzy żyją z renty, przepraszam źle to sformułowałem, próbują przetrwać, no bo sami stwierdźcie jak można żyć za 600 czy 800 zł? Rachunki, podatki, żywność a już nie mówię o naszych dzieciach, czy wnukach, których trzeba czasem wspomóc finansowo. 



Dlatego ja powiedziałem sobie, że nie pozwolę aby moje życie tak wyglądało i zacząłem szukać biznesu który pozwoli mi zdobyć niezależność finansową.



Po długich godzinach analiz internetu, znalazłem system MLM tzw. Marketing Wielopoziomowy który pozwala na uzyskanie DOCHODU PASYWNEGO. Wiem, że nie wszyscy wiedzą co to hasło oznacza dlatego proszę o obejrzenie krótkiego filmiku w którym pokazano różnice między tzw. praca na etacie a budowaniem swojej finansowej przyszłości. Zapraszam! 



Kiedy poznałem już na czy polega MLM zacząłem szukać najlepszego biznesu który działa w tym systemie. 

Pracowałem w różnych firmach w jednych zarabiałem w innych wręcz odwrotnie, moja rodzina pukała mi do głowy żebym się zajął normalna praca tzn. na etacie, ale nie dałem za wygraną i nareszcie udało się znalazłem coś co dawało świetne możliwość rozwoju, rewelacyjne produkty, które trafiają do każdego konsumenta i są zużywalne a co najważniejsze, nasze możliwości zarobku nigdy się nie kończą!!! 

Firma FM daje nam 3 prawa;




1. mamy prawo kupować produkty na własne potrzeby po cenie dystrybutora z upustem 30% - status odbiorcy. 

Aby zostać odbiorca wystarczy tylko, że podasz dane swojemu sponsorowi, tym kimś dla Ciebie jestem JA



2. mamy prawo kupować i odsprzedawać z marżą 43% – status dystrybutora 

np. najtańszy perfum dla dystrybutora kosztuje ok 24 zł a sprzedajemy go po cenie katalogowej czyli ok 34 zł. Mamy aż 10 zł zarobku !!! Dla porównania najdroższy perfum kosztuje ok 60 zł a cena katalogowa to 85 zł,tutaj mamy aż 25 zł zarobku, z jednego produktu, prawda że fajnie!!! 


Aby zostać dystrybutorem należy podpisać umowę dystrybutorską którą Tobie udostępnię i zakupić jeden ze starterów. 


To pozwoli Ci skorzystać z 3 prawa.

To prawo jest najważniejsze, ponieważ dzięki niemu możemy uzyskać dochód pasywny. 



Zestaw startowy za 30 zł w którym masz 20 najpopularniejszych próbek perfumów klasycznych. 


Zestaw startowy za 136 zł w którym masz 150 wszystkich oferowanych zapachów w Fm. 



Dodatkowo do obu starterów dostajemy: zestaw katalogów, plan marketingowy, 1 umowe dystrybutorską, rozpiska punktów i cen danych produktów oraz przewodnik po ekskluzywnych zapachach. 


W nim mamy prawo do budowania własnej sieci dystrybucji, a dokładnie na czym to polega? 



Budowanie własnej sieci, to nic innego jak proponowanie innym współpracę z FM, czyli dokładnie zajmowanie się tym co Ty. Każdy produkt ma swoją punktacja np. 

Perfum klasyczny cena dla dystrybutora to ok 24 zł a równowartość punktowa wynosi 18,3 punkty, wszystkie punkty sumują się, a co najważniejsze punkty wszystkich osób które wprowadziliśmy do naszej grupy także się sumują na nasze konto. Wszystko jest bardzo proste i bardzo dobrze opracowane. Tabelka wyjaśni wam ile punktów daje dany poziom, który przeliczny jest na naszą wypłatę. 

Nasz starter jest jak nasz własny prywatny sklep, jeśli go nie otworzymy to nie zarobimy. Tylko od nas zależy czy produkty z firmy Fm będziemy kupować tylko dla siebie, będziemy je sprzedawać, czy budować swoją niezależność finansową!!! 

Na pewno wielu z was zastanawia się jakiej jakości są produkty. Komponenty zapachowe tworzy firma DROM Fragrances która istnieje już na rynku od ponad 100 lat, chemia gospodarcza w której jest wykorzystana najnowsze technologia tzw. NANO, ale żeby polecać jakiekolwiek produkty naszym znajomym to po 1 sami musimy ją wypróbować i po 2 polecamy jedynie wtedy kiedy sami jesteśmy z nich zadowoleni. 


Jeśli już jesteśmy w firmie Fm to co dalej? 

Oczywiście zamawiamy produkty, możliwości jest kilka: telefonicznie, e-mailem, lub najprostszym sposobem poprzez sklep internetowy który jest dostępny na stronie Fm.



Jeżeli już zamówimy, to jak płacić? 

Wszystkie produkty dostarcza nam kurier, bezpośrednio pod wskazany przez nas adres i płacimy kurierowi jak dostajemy paczkę do ręki. 



Ile płacimy za przesyłkę? 
Koszt przesyłki zależy od tego ile mamy punktów przy zamówieniu. 



Powyżej 184 punktów ok 240 zł przesyłkę pokrywa Fm Group czyli jest darmowa

Powyżej 111 punktów. OK 150 zł za przesyłkę, płacimy 7zł 

Poniżej 111 punktów koszt przesyłki wynosi 18 zł 



Ale jeśli będziecie mieć małe zamówienie to nic nie szkodzi dlatego, że Fm daje możliwość robienia zamówień grupowych. Jeśli już mamy osoby które wprowadziliśmy do firmy to robimy zamówienie razem, oczywiście punkty naliczane są dla każdego osobno, jak przy zamówieniu indywidualnym, a produkty przychodzą na jeden adres. 



Myślę, że większość informacji zawartych tutaj dały Ci obraz na czym polega praca w firmie FM GROUP i jak w prosty i szybki sposób można zbudować swój dochód pasywny. 


Podsumowując: Wystarczy, że co miesiąc zrobimy zamówienie tylko na 100 punktów i zaprosimy do współpracy tylko 3 osoby!!!

Dzięki tej stronie staje się to bardzo proste, ponieważ nie musisz umawiać się na spotkania, tracić czas i pieniądze, wystarczy, że polecisz tą stronę, a osoba która będzie Twoim potencjalnym współpracownikiem na pewno się z Tobą skontaktuje,co pozwala wyeliminować niezainteresowane osoby!

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub chciałbyś coś zmienić w moim poście komentuj!!! 


1 komentarz:

  1. Witam!
    Jestem w FM od niedawna, ale postawiłam sobie cel chcę osiągnąć szybko 21%. Jestem dość ambitną osobą i poprostu szukam pomocy ze strony osób bardziej doświadczonych w tej branży :). Proszę o kontakt iza_1410@vp.pl
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń